zondag 22 september 2013

gestreepte nagels!

hi.
tijdje geleden dat ik iets heb ge-upload dus het wordt eens tijd :P

dit keer heb ik een roze/paarse simpele nail art gemaakt.
deze nail art is zeer makkelijk te maken. je heb alleen wel geduld nodig.

stap 1: base coat! ik heb de base coat van essence gebruikt.
stap 2: een mooie kleur nagellak: ik heb de 133 oh my glitter van essence gebruikt.
stap 3: veel geduld hebben: ik heb deze lak een nachtje laten drogen.
stap 4: knip van plakband kleine reepjes in de dikte die je wilt. ik heb matte plakband gebruikt die je van papier af kunt halen zonder dat papier scheurt.
stap 5: plak de plakband op je nagel in de vorm dat je wilt: verticaal, horizontaal of schuin. ik heb het horizontaal en schuin gedaan,
stap 6: doe er een nagellak kleur overheen die bij de kleur past die je al op hebt maar wel opvalt. ik heb essence 154 pink and proud opgedaan.
stap 7: doe de bovenste kleur per nagel erop en haal direct de plakband eraf.
stap 8: laat goed drogen en doe een top coat erover.

ik hoop dat jullie hem leuk vinden!

Lynn


Geen opmerkingen:

Een reactie posten