zondag 19 januari 2014

Sunset

Hi.
lang geleden dat ik een nail art heb gepost dus het wordt weer eens tijd!

Ik heb dit keer een soort zonsondergang gemaakt.






Stap 1: doe een goede base coat op en het liefst meerdere lagen vanwege de felle kleuren.
Stap 2: lak je nagels in de lichtste kleur wat je gaat gebruiken. in mijn geval was het 294: Lexington Yellow van NYC. deze laag hoeft niet 100% dekkend te zijn omdat er dadelijk nog een laag over komt.
stap 3: pak een sponsje (ik heb de zachte kant van een schuursponsje gebruikt) en knip er een strook van een cm of 2 vanaf.
stap 4: doe op het sponsje 1 streep van je lichte kleur en eentje van de donkere kleur (145: flashy pumpkin van Essence) en dep dit op je nagels totdat je het gewenste effect hebt.
stap 5: doe een topcoat erop.

tip: je kunt er nog een laagje glitter op doen of leopard vlekjes erop maken!

Ik hoop dat jullie hem leuk vinden!

Lynn

Geen opmerkingen:

Een reactie posten