woensdag 21 augustus 2013

Bloemen Nail-Art

                            Hallo allemaal ik heb weer voor jullie deze x een leuke makelijke Nail-art
                        Namelijk een bloemen nail-art ik heb hier onder wat foto's gemaakt hoe ik de nail-art heb gemaakt & ook de dingen die je dr voor nodig hebt



                                       Dit zijn de dingen die je voor de nail-art gebruikt
                           Een basecoat,een witte nagellak,een groene nagellak,een topcoat & een dottingtool


Stap 1:Eerst beginnen we met een basecoat aan de brengen ik gebruik die van Loreal Crystal White.
deze basecoat is rond de 8 euro wel duur maar hij zorgt dr voor dat je nagels niet verkleuren.

Stap 2:Lak je nagels met de groene nagellak ik gebruik de nagellak van het merk Essie deze lak heet Mojito Madness & kost 10 euro bij Etos



Stap 3: Nu ga je 2 stippen op je nagels zetten met een dottingtool 1 stipje boven aan je nagel & eentje een beetje onder in zie de foto hieronder
Ik gebruik een lakje van Maybelline in de kleur Electric Yellow die heb ik gekocht bij Kruidvat ik weet alleen helaas de prijs hiervan niet meer

Stap 4: Nu ga je de met de dottingtool de bladjes zetten ik doe dit met een helder witte nagellak van de Hema die kost rond de 2 euro je probeert gewoon met de dotting streepjes te zetten ik pak meestal een bladje en doe dan een beetje nagellak op het bladje en daar in dip ik mn dottingtool en dan zet je de streepjes dr op je kan dit ook met een heel dun penseeltje doen als je dat wat makelijker vindt werken

Stap 5:Als laaste doe je een topcoat zodat je lang plezier hebt van je nail-art
Ik hoop dat jullie deze nail-art leuk vonden & dat het allemaal lukt bij jullie ;-)

Liefs Daniëlle




Geen opmerkingen:

Een reactie posten