zaterdag 24 augustus 2013

Mijn collectie

hi!

Ik zou deze post eigenlijk een paar dagen geleden al willen maken maar het was een beetje te druk om het voor elkaar te krijgen.

Ik heb net als Danielle een hele collectie aan nagellak en stickers en andere prulletjes voor op de nagels.

Op dit moment zit ik aan de bijna 80 potjes nagellak(Whoops!) hierbij heb ik ook basecoat, topcoat en al het andere mee geteld.

De merken die ik heb zijn voornamelijk essence en catrice. maar ik heb ook gosh, mabelline en H&M plus nog een aantal onbekende merken.

ik zal hieronder wat foto's van mijn nagellak collectie neer zetten plus wat tools die ik heb.

nail art


basecoats en top coats

top coats met special effect

een klein deel van mijn nagellak collectie

nagellijm, nagellijm remover en nagellak remover pennen

magneten 

stickers 

stempelset 

glittertjes, tape en dottingtool

kleine steentjes in alle kleuren en vormen

de boxen waarin ik alles opberg



Geen opmerkingen:

Een reactie posten