zaterdag 17 augustus 2013

Neon zebra

Hallo!

Ik houd erg veel van felle nagellak (dit zullen jullie in de toekomst wel zien) vandaar deze neon zebra nagellak.

Deze nail art is makkelijk zelf te maken.
Stap 1: doe een basecoat op je nagels. ik heb zelf 2 lagen van yves rocher base coat gedaan omdat er een heftige kleur opkomt.
Stap 2: doe je favoriete neon kleur op je nagels. zelf heb ik gekozen voor de oranje kleur van essence colour en go.
Stap 3: als de basislak droog is maak er met nail art kwastje of pen verspringende driehoekjes op je nagel.
zelf heb ik het met een nail art kwastje gedaan maar ik denk dat het het makkelijkste is om het met een pen te doen.
Stap 4: als alle nagellak goed droog is doe er een top coat overheen zodat de nagellak langer blijft zitten.

Ik hoop dat jullie deze leuk vinden!

Groetjes Linda




Geen opmerkingen:

Een reactie posten