zaterdag 17 augustus 2013

Nail art Nederlandse Vlag




Ik heb deze Nail art gemaakt rond koningingendag het is eigelijk niet zo heel moeilijk om hem te maken.
Ik heb deze nail art heel simpel gemaakt je begint eerst met een Basecoat ik gebruik meestal de Base&topcoat in 1 van Kruidvat die is niet heel erg duur ik geloof rond de 3 euro
Daarna lak je nagels in oranje kleur ik doe dit met een Essence lakje. Dan laat je die even droge & daarna kan je beginnen met de streepjes van de vlag dit heb ik een striper gedaan van Essence die zijn ook niet zo erg duur die kan je gewoon kopen bij Kruidvat. dat is nagellakje.Je kan ook speciale nail art kwasten kopen via internet zoals deze site http://www.freshmintcosmetics.nl/ je kan daar ook nagelwielen kopen en nog veel meer nail art spullen je zet dat streepjes schuin op je nagels daarna als je dat hebt gedaan laat je heel even de nagellak drogen en dan daarna kan je er nog topcoat op doen dan blijft de nail art er langer op zitten
Hopelijk lukt de nail art een beetje bij jou ik wens jullie iig heel veel plezier met deze nail art

Liefs Danielle




Geen opmerkingen:

Een reactie posten