zondag 18 augustus 2013

review colour & go van essence

Hallo,
Mijn eerste review doe ik over essence colour & go.
Deze kleur heb ik gebruikt bij mijn laatste nail art.

Ik ben een groot fan van essence omdat het namelijk goede nagellak is voor een lage prijs (€1.89 bij het kruidvat). Ook deze nagellak is weer super. Een dikke applicatie kwast! Persoonlijk vindt ik het erg fijn maar ik heb ook gehoord dat sommige het verschrikkelijk vinden.
De kleur is na 1x aanbrengen al mooi dekkend maar het beste effect krijg je toch met 2 lagen.
Er is wel een klein nadeel aan deze nagellak en dat is het feit dat het een heftige kleur is. Daarom kun je beter 2 lagen basecoat opdoen voordat je deze kleur opbrengt want anders verkleuren je nagels.

Linda

2 opmerkingen:

  1. Hey! Leuke post! Kleine tip wel, als je een nagellak reviewt, is het wel leuker/handiger/nuttiger om er duidelijke swatches bij te laten zien! :)

    x

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel! Ik zal er de volgende keer swatches bij zetten dank je voor je tip!

      Verwijderen