zaterdag 31 augustus 2013

Gescheurde nagel part 2

Hi
Zo'n 2 weken geleden had ik een post gemaakt over wat je tegen een gescheurde nagel kon doen.
Even om het geheugen op te frissen dit was er bij mij gebeurt:

Van mijn beide duimen waren mijn nagels in gescheurd rond halverwege mijn nagelbed.
Normaal kan ik er wel goed tegen al een nagel is afgebroken dan is het maar even balen maar het groeit wel weer aan.
Omdat het nu op het nagelbed zelf was ingescheurd en het erg veel pijn zou doen als het helemaal zou door scheuren dus heb ik mijn nagel proberen te 'plakken' met nagellijm.
dit heb ik ongeveer 7 weken volgehouden tot gisteren... tijdens het werken brak hij af :(
Maar ik keek eens goed naar mijn nagel.. en wat denk je??!!  er zit al een wit randje :D:D
Dus ik heb het plakken lang genoeg volgehouden om de pijn te voorkomen :D

conclusie: nagellijm gebruiken om je nagel te plakken is een goede oplossing! zeker als je dit een paar weken kunt volhouden!

Lynn

Geen opmerkingen:

Een reactie posten