zondag 25 augustus 2013

Mijn nagellak collectie

                                Hallo allemaal
Ik ga vandaag een deel laten zien van mijn nagellak collectie.
Ik heb 2 doosjes waar ik al mn nagellakken in zitten ik zal 1 bakje laten zien.
Hier in zitten 59 nagellakjes ik heb alles op merk gelegd ik zal per foto ook dr bij zetten welke merk het is.
                             
Dit zijn nagellakken van het merk Catrice hiervan heb ik 11 lakjes.

Dit zijn de lakken van de special edities,een magneetisch lakje & nog 2 nail topers dit alles zijn 8 lakjes


Dit zijn 5 lakjes van Hema.

Dit zijn 33 lakjes van Essence van dit merk heb ik ook de meeste nagellak
Dit zijn de 2 laaste nagellakjes van dit bakje dit zijn 2 van het merk Loreal

Als jullie de prijzen willen weten zet dan even een reactie dan kan ik opzoek hoeveel iets kost of als je een naam wilt weten van een lakje

Laat mij even weten wat jullie van mn collectie vinden.
Voor de rest heb ik ook nog nagellakken van het merk Essie & Rimmel.


Groetjes Daniëlle




Geen opmerkingen:

Een reactie posten