zaterdag 17 augustus 2013

Me (Linda)

Hallo,

Zoals Danielle al had verteld doe ik ook mee met deze blog.

Ik ben Linda.
Ik ben een 21 jarige Brabantse studente.
Mijn studie richting heeft in de verste verte niks te maken met nagel lak en nail art aangezien ik voor klinisch chemisch analist studeer.
Vaak krijg ik te horen dat ik mijn nagels weer leuk heb gedaan en moet ik uitleggen hoe ik dit heb gedaan. Ook krijg ik regelmatig te horen dat ik eens een cursus nagel styliste moet volgen en dat naast mijn stage erbij moet doen.

Vanwege al deze leuke positieve reacties en de leuke blogs online dacht ik: Ik wil ook een blog!!

Ik heb aan Danielle gevraagd of ze ook mee wou doen aangezien ik weet dat zij nail art ook erg leuk vind!

Dus zodoende is hier onze blog!

Veel plezier en als jullie nog tips hebben dan horen wij ze graag!

Linda

Geen opmerkingen:

Een reactie posten