dinsdag 20 augustus 2013

HELP!! ingescheurde nagel

Hallo,
Ik heb op dit moment het probleem wat iedereen wel kent: ingescheurde nagels :S
Bij mij is het niet zo dat het witte gedeelte is ingescheurd maar half over het nagelbed bij beide duimen.... erg fijn.

Omdat ik dit nooit eerder heb gehad ben ik begonnen  met internet afstruinen voor debeste manier om dit op te lossen want mijn nagel helemaal door laten scheuren gaat veel pijn doen.

Ik kwam uiteindelijk uit op nagellijm.
Nu een paar weken later zit mijn nagel er nog steeds aan :D en omdat met het lekkere weer van afgelopen weken mijn nagels goed zijn door gegroeid is ook de scheur bijna eruit gegroeid.

De nagellijm is zeer makkelijk te gebruiken. Er zit namelijk een plastic kwastje in het potje waarmee de lijm zeer makkelijk mee aan te brengen is.
De lijm is doorzichtig dus als het opgedroogd is (is binnen enkele  minuten!) Zie je de lijm nauwlijks zitten.

Tip: zorg dat je je vel niet aan de nagel vast lijmt aangezien het vrij pijnlijk is om het los te krijgen weet ik uit eigen ervaring xD.

Zelf heb ik wel nagellak eroverheen gedaan Zoals je bij mijn neon zebra nail art kan zien.

Ik heb bij mijn vorige nagellak een laag lijm over de nagellak aangebracht en om de nagellak te verwijderen heb ik alle lijm moeten weg vijlen omdat het niet oplost met nagellak remover.
Ik heb inmiddels wel nagellijm remover (€3.00 bij de hema) maar die heb ik nog niet uitgeprobeerd.

De nagellijm die ik heb is van essence ( de prijs weet ik niet)


Geen opmerkingen:

Een reactie posten